loading...
badbakhtyai
تفرجگاه بازدید : 4 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ماده غذایی که موجب بهبود کیفیت اسپرم در مردان جوان می شود

/**/

مصرف 75 گرم گردو در روز موجب بهبود کیفیت اسپرم در مردان جوان می شود مصرف روزانه 75 گرم گردو، بقا، حرکت و ویژگی های ظاهری اسپرم را در مردان 21 تا 35 ساله بهبود می بخشد

تقریبا 70 میلیون زوج در سراسر دنیا با مشکل ناباروری مواجهند و 30 تا 50 درصد این موارد به دلیل اختلالاتی است که به مرد مربوط می شود. در برخی مطالعات مشخص شده است که کیفیت اسپرم مردان به دلیل آلودگی، شیوه زندگی نامناسب و رژیم های غذایی ناسالم کاهش یافته است.

در تحقیق اخیر که در دانشگاه کالیفرنیا انجام شده است، تاثیر افزایش اسیدهای چرب غیر اشباع که برای بلوغ اسپرم و عملکرد غشای آن ضروریند، بر روی کیفیت اسپرم مردان جوان مورد مطالعه قرار گرفت.

بهترین منابع اسیدهای چرب غیر اشباع روغن ماهی و یا مکمل های آن، دانه کتان و گردو می باشند. گردو سرشار از آلفالینولنیک اسید (ALA) بوده و یکی از بهترین منابع گیاهی اسیدهای چرب امگا3به شمار می رود

در این مطالعه که 12 هفته به طول انجامید، 117 مرد سالم 21 تا 35 ساله شرکت کردند. این افراد به دو گروه تقسیم شدند. 58 نفر از مغزهای گیاهی به ویژه گردو استفاده نکردند و به 59 نفر دیگر روزانه 75 گرم گردو داده شد. تحقیقات قبلی نشان داده بود که 75 گرم گردو، مقداری است که موجب تغییر در سطح چربی های خون می شود اما معمولا تغییری در وزن افراد سالم ایجاد نمی کند

قبل و بعد از بررسی، کیفیت اسپرم مردان با سنجش معیارهای رایج باروری آنها از جمله غلظت اسپرم، بقا، حرکت، ویژگی های ظاهری و اختلالات کروموزومی مورد مطالعه قرار گرفت. در طی 12 هفته تغییر قابل توجهی در شاخص توده بدن، وزن و میزان فعالیت افراد مورد مطالعه ایجاد نشد

در گروهی که  گردو مصرف کرده بودند، سطح اسیدهای چرب امگا- 3 و امگا- 6 افزایش قابل توجهی داشت و بقای اسپرم، حرکت و خصوصیات ظاهری آن بهبود یافت. در این افراد اختلالات کروموزومی کمتری نیز در اسپرم ها مشاهده شد. در گروهی که گردو مصرف نکرده بودند، هیچ تغییری ایجاد نگردید.


تفرجگاه بازدید : 7 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اطلاعيه كارگاه آموزشي

مركز خدمات مشاوره اي و روان شناسي شريف

برگزار مي كند

 

كارگاه C.P.R.T

Child- Parent Relationship Therapy

مداخله مبتني بر رابطه والد كودك از طريق بازي

 

پرورش عزت نفس و مسوليت پذيري و خودكنترلي كودك از طريق بازي

ايجاد و بهبود احساس شايستگي در كودك

تقويت و كيفيت بخشي رابطه والد-كودك از طريق بازي

ابراز و برون ريزي افكار و احساسات و تجربيات كودك به وسيله بازي

حق انتخاب دادن به كودك به عنوان يك روش انضباطی و پيامد رفتار

ارائه مدل A.C.T جهت محدوديت گذاري

 

زمان برگزاري كارگاه :

روزهاي جممعه  ازساعت 10تا13

 

هزينه كارگاه: 20000تومان


تفرجگاه بازدید : 5 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

میوه و سبزی برای زیبایی پوست

هر نوع پوست نیازهای مخصوص به خود را دارد و میوه و سبزیجات اگر درست انتخاب و مصرف شوند می‌توانند به این نیاز‌ها پاسخ دهند.

گذر زمان، آلودگی هوا، آسیب‌های خورشید، لطافت و درخشندگی پوست را به تاراج می‌برند و خال‌ها و لکه‌های رنگی به ارمغان می‌آورند. برای مقابله با این آسیب‌ها و صاف و مرطوب نگه داشتن پوست، میوه‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شوند. هر نوع پوست نیازهای مخصوص به خود را دارد و میوه و سبزیجات اگر درست انتخاب و مصرف شوند می‌توانند به این نیاز‌ها پاسخ دهند.

انگور

 در طب سنتی هند به انگور «خون گیاهی» یا «مروارید حیات» گفته می‌شود و هزاران سال است که از آن برای درست کردن مواد آرایشی - زیبایی و فیتوتراپی یا‌‌ همان درمان بیماری‌ها با داروهای گیاهی استفاده می‌شود.


خواص زیبایی انگور: انگور سرشار از ویتامین‌ها، اسیدهای میوه و آنتی اکسیدان‌ها بوده و قابض فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. این میوهٔ خوشمزه، همهٔ پوست‌ها را تقویت، مرطوب و روشن می‌سازد.

انگور در خدمت سلامتی: انگور با توکسین‌ها مبارزه می‌کند و باعث پاک‌سازی عمقی بدن می‌شود. انگور دارای خواص ضدخستگی است و باعث تقویت قوای جسمی و فکری می‌شود. این «مروارید حیات» روح را از افکار تکراری و مزاحم خلاص می‌کند و بهترین میوه برای حفظ و تقویت و نشاط و شادابی بدن محسوب می‌شود.

توصیه می‌کنیم پوستتان هر نوعی که باشد از خوردن انگور غافل نشوید.

میوه‌های قرمز

میوه‌های قرمز رنگ: رنگدانه‌های جوانی
در فصل تابستان، توت فرنگی، انگور فرنگی، شاه‌توت و تمشک، زینت و شادابی را به باغ‌ها و پوستمان هدیه می‌دهند.

این میوه‌ها اثرات گذر عمر را به تعویق می‌اندازند. پس تا می‌توانید از این میوه‌های بخورید.

خواص زیبایی میوه‌های قرمز رنگ: میوه‌های قرمز خواصشان را مدیون رنگشان هستند. در واقع آنتوسیانین‌های موجود در آن‌ها (پیگمان‌های طبیعی گیاهی آن‌ها) به احیای سلول‌ها و ترمیم برخی آسیب‌های پوستی کمک می‌کنند. علاوه بر این بتاکاروتن آن‌ها از پوست حفاظت کرده و باعث می‌شوند پوست بهتر نفس بکشد.

میوه‌های قرمز در خدمت سلامت: میوه‌های قرمز و به ویژه شاه توت، انگور فرنگی و تمشک با خواص تصفیه کنندگی که دارند کیفیت خون را بهتر می‌کنند و بازسازی بافت‌ها را تسهیل می‌بخشند. همچنین زمانی که دچار گرمازدگی شده باشید این میوه‌ها معجزه می‌کنند.

همه با تمام انواع پوست‌ها می‌توانند از خواص زیبایی این میوه‌های خوشمزه بهره‌مند شود.

هویج: خواص جاودانی

هویج یکی از آن سبزیجات ضد پیری فوق‌العاده محسوب می‌شود و به تقویت کنندهٔ چشم معروف است.

خواص زیبایی هویج: هویج سرشار از ویتامین‌ها و به خصوص ویتامین A می‌باشد. هویج ضدالتهاب و احیا کنندهٔ قابلی است که نه تنها چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد بلکه با عفونت‌های پوستی نیز مقابله می‌کند.

هویج در خدمت سلامت: در فیتوتراپی نیز هویج به خاطر داشتن خواص زه‌کشی بافت‌ها، معروف است. این نارنجی خوش‌رنگ و مفید «ضد سم» واقعی محسوب می‌شود و در خون و طحال وارد عمل شده و سموم بدن را خنثی می‌کند.

همهٔ انواع پوست‌ها می‌توانند از خواص زیبایی هویج بهره‌مند شوند.

پرتقال: لیفتینگ ویتامینه

این میوهٔ پرطرفدار در تابستان نیز همانند زمستان باعث ایجاد آرامش می‌شود زیرا دارای خواص بی‌شماری است.

خواص زیبایی پرتقال: پرتقال همانند لیموترش سرشار از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است. پرتقال هر چه شیرین‌تر باشد خواص قابضی بیشتری دارد و می‌تواند پیری سلول‌ها را به تأخیر بیندازد و از پیدایش چین و چروک جلوگیری کند. این میوهٔ خوش طعم همچنین باعث مرطوبی پوست شده و از خشکی آن در مقابل نور خورشید جلوگیری می‌کند.

پرتقال در خدمت سلامت: پرتقال سیستم دفاعی طبیعی بدن را تقویت می‌کند و از آن (و همچنین پوست) در مقابل آسیب‌های خارجی حفاظت می‌کند. پرتقال مقوی‌تر از لیموترش است و در صورتی که بدن با استرس، خستگی یا فشارهای کاری درگیر شده باشد باعث آرامش و تسکین بافت‌های آسیب دیده می‌شود. در ‌‌نهایت باید بگوییم که پرتقال در مبارزه با می‌گرن و کوفتگی بسیار موثر عمل می‌کند.

همهٔ انواع پوست‌ها حتی پوست‌های حساس نیز می‌توانند از خواص زیبایی پرتقال بهره‌مند شود.

گوجه فرنگی: پاک‌سازی پوست

خوشبختانه امروزه گوجه فرنگی در طول سال در بازار موجود است و می‌توان به راحتی از خواص آن بهره‌مند شد. گوجه فرنگی این قابلیت را دارد که مشکلات پوستی را چه درونی و چه سطحی رفع کند.

خواص زیبایی گوجه فرنگی: گوجه فرنگی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است و در عین حال که پوست را پاک‌سازی می‌کند، ضدعفونی کننده و روشن کننده نیز محسوب می‌شود. گوجه فرنگی باعث رفع جوش‌های سر سیاه می‌شود و لایهٔ سطحی پوست را پاک‌سازی می‌کند. از این گذشته گوجه فرنگی ضدالتهاب است و برای درمان زخم‌های پوستی و سوختگی‌های سطحی موثر عمل می‌کند.
هویج ضدالتهاب و احیا کنندهٔ قابلی است که نه تنها چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد بلکه با عفونت‌های پوستی نیز مقابله می‌کند

احتیاط: گوجه فرنگی یکی از اسیدی‌ترین میوه‌ها محسوب می‌شود که میزان اسید آن حتی از لیموترش نیز بیشتر است. بنابراین استفادهٔ خارجی از گوجه فرنگی به عنوان ماسک برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه نمی‌شود. از نظر تغذیه نیز توصیه می‌شود افرادی که معدهٔ حساسی دارند در مصرف گوجه فرنگی احتیاط کنند. توجه داشته باشید که هیچ‌وقت تخم‌های گوجه فرنگی را دور نریزید زیرا این تخم‌های ریز اسیدیتهٔ گوجه فرنگی را کاهش و هضم آن‌را راحت‌تر می‌کنند.

استفادهٔ زیبایی از گوجه فرنگی برای پوست‌های چرب و میکس مناسب است.

خیار: مرطوب کنندهٔ پوست


شاید خیلی نیاز به توضیح نداشته باشد که خیار خواص مرطوب کنندگی و پاک‌سازی دارد.

خواص زیبایی خیار: خیار حاوی ۹۵ درصد آب است و زمانی که به عنوان ماسک استفاده می‌شود به راحتی لایه سطحی پوست را مرطوب می‌کند. خیار توکسین‌های پوست را دفع کرده و پوست را صاف و شاداب می‌کند.

خیار در خدمت سلامت: یونانی‌های باستان معتقد بودند که خیار خواص آرامش بخشی دارد و آن‌را برای کاهش میل جنسی خیلی زیاد توصیه می‌کردند. امروزه از خیار به خاطر دارا بودن ویتامین B۶ و خواص آرام بخشی در برخی معالجات ضد استرس استفاده می‌کنند.

همهٔ انواع پوست‌ها می‌توانند از خیار برای داشتن پوستی زیبا استفاده کنند.

گریپ‌فروت: دفع سموم

از ۴۰۰۰ سال پیش، از گریپ‌فروت به دلیل خواص درمانی‌اش استفاده می‌شود. گریپ‌فروت مؤثر‌ترین میوه برای دفع سموم است و همچنین یکی از بهترین میوه‌ها برای پاک‌سازی پوست محسوب می‌شود.

خواص زیبایی گریپ‌فروت: گریپ‌فروت ضدعفونی کننده، قابض و تقویت کننده است. این میوهٔ پُرخاصیت، همهٔ انواع پوست‌ها را تقویت و بازسازی می‌کند و پوست‌های چرب را تمیز و پاک‌سازی می‌کند. همچنین از این میوه برای تقویت و شادابی پوست سر استفاده می‌شود.

گریپ‌فروت در خدمت سلامت: گریپ‌فروت مدر است و از این رو توکسین‌ها یا‌‌ همان سموم بدن را دفع می‌کند و احتباس آب را کاهش می‌دهد. این میوهٔ پرطرفدار جریان خون را افزایش می‌دهد و باعث لاغری و همچنین سلامت کلیه‌ها می‌شود. از این گذشته گریپ‌فروت درمان طبیعی افسردگی به شمار می‌رود.

افرادی که پوست‌های چرب و میکس دارند می‌توانند با خیال راحت از خواص زیبایی گریپ‌فروت استفاده کنند.


تفرجگاه بازدید : 8 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

فروش اینترنتی ویگرکس پلاس +VigRX |خرید ویگرکس پلاس +VigRX

قرص ویگرکس پلاس اصل

1910 قيمت: 1,200,000 ریال روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

ویگرگس پلاس یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش سایز ( طولی و قطری ) و حجم کلی آلت تناسلی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی جن..سی ، قدرت و سختی نعوظ ، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انزال زود هنگام و ... مورد استفاده قرار میگیرد. در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر آلت تناسلی (Erectile Tissues) بهره گرفته شده است.

مکمل جن..سی VigRXplus دارای مواد غنی شده محرک جن..سی گیاهی میباشد که برگرفته از فرهنگ ها و تمدن های کهن چین ، اروپا و آمریکای جنوبی برای بزرگ و قطور کردن آلت تناسلی ، تحریک فعالیت های جن..سی ، نگهداری حالت نعوظ آلت تناسلی در هنگام نزدیکی و افزایش تعداد و تولید اس.پرم های ترشحی در بیضه ها بوده که سال های متمادی از آنها بهره گرفته میشده است. این مکمل اتساع عروقی (Vasodilation) نسوج پیرامونی آلت تناسلی را افزایش داده و از این طریق موجب بهبود و درمان مشکلات شریانی نظیر شق پذیری

تناسلی (Arterial Erectile Dysfunction) میگردد. از سوی دیگر بدون آنکه هیچگونه تاثیری در فشار خون سیستماتیک بدن داشته باشد ، شدت جریان خون را در سرخ رگ ها و سیاه رگ های مستقر در آلت تناسلی با تاثیر مستقیم بر سلول های اپیتلیال داخل عروقی (Epithelial Cells) بهبود می بخشد.

 

 
محصول قرص ویگرکس پلاس اصل
قیمت 1,200,000 ریال
بازديد 5,753
فروشنده satcoiran
گروه پزشکی و بهداشتی
 
 
 
 
قرص ویگرکس پلاس اصل
 
قرص ویگرکس پلاس اصل
 
 
 

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • این مکمل از ترکیبات صد درصد گیاهی تشکیل شده
  • عاری از هرگونه مواد مصنوعی و شیمیایی میباشد
  • مکمل VigRXplus دارای گواهینامه ها و تاییدیه های متعددی در سطوح کشوری و بین الملل
  • بروز هرگونه عارضه جانبی نظیر سرطان زائی
  • نگهداری حالت نعوظ آلت تناسلی در هنگام نزدیکی


ارسال شده در تاریخ : شنبه 21 بهمن 1391 - 8:53 توسط : مسپاسو
تفرجگاه بازدید : 3 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

در انتخابتان تفاوت سنی زیاد را جدی بگیرید

ازدواج یک امر مقدس و گرامی است که نباید با کوتاهی و سبک شمردن آن را به تعویق انداخت یا از حول حلیم افتاد تو دیگ. ازدواج اگر چه مهم بوده و بسیار به آن تاکیده شده است اما مهمتر از آن، حفظ و نگهداری زندگی، توام با آرامش است.

اما برای رسیدن به این آرامش نیاز به رعایت یک سری اصول در آغاز راه یعنی قبل از ازدواج است. یکی از این اصول توجه به سن و سال زوجین می باشد، زن و مرد باید از لحاظ سنی فاصله زیادی نداشته باشند در غیر این صورت احتمال بروز بسیاری از مشکلات پیش بینی می شود.


غالبا ًسن مردان در جریان ازدواج بیش از زنان است و گاهی زنان سن بیشتری نسبت به مردان دارند. اما باید در نظر داشت فاصله سنی مناسب میان زن و شوهر را می توان 6- 2 سال در نظر گرفت. فاصله زیاد زوجین با 25، 15،20،13 سال و سال­های بین این ارقام توصیه نمی شود. وجود فاصله سنی زیاد موجب بروز مشکلات در زندگی افراد می شود. به طور یقین می توان گفت که پول، تحصیلات و شغل مناسب و... هیچ یک جایگزین مناسبی برای این فاصله سنی نخواهند بود .


بنا بر آنچه گزارش شده و مشهود است، زن و مردی که فاصله سنی زیادی با یکدیگر دارند، نمی توانند یکدیگر را به خوبی درک کنند و با هم تفاهم داشته باشند. این افراد توانایی برقراری ارتباط درست و درک شرایط و موقعیت های یکدیگر را نخواهند داشت. با گذشت زمان تناسب زیادی در توانایی های جسمی ندارند، وقتی كه فاصله سنی بین زن و شوهر زیاد باشد، هر یك در دوره ای از زندگانی به سر می برند كه به لحاظ قوت و توان با همسر خود تفاوت های عمده دارند.


انسان ها در دوران جوانی قابل تغییر و انعطاف پذیرتر هستند و با حوصله و صبر بیشتری به امور رسیدگی خواهند کرد و داشتن هیجان و تحرک زیاد اقتضای سن آنها است ؛ در صورتی که افراد با پا به سن گذاشتن تمایل بسیاری به آرامش و استراحت دارند. و همین اختلاف نظرهای کوچک مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.


یكی از اهداف ازدواج، ارضای غرایز است و این خود می تواند عامل مؤثری در تداوم زندگی خانوادگی باشد. اما در سنین بالا، به لحاظ طبیعی قوای غریزی افول می نماید، به نحوی كه زوجین نمی توانند موجبات رضایت یكدیگر را در روابط زناشویی به نحو مطلوب تأمین کنند و همین امر ممكن است موجبات درگیری را فراهم آورده ، محیط خانواده را متشنج می كند.


فرد بزرگتر به دلیل داشتن تجربه، خود را ملزم می داند كه مدام به همسر خود امر و نهی كند و او را بخاطر کوچک ترین اشتباه سرزنش کند، فرد بزرگتر احساس می كند كه باید به فرد كوچكتر آموزش دهد.


فرد كوچكتر، در برخورد با همسر خود بیشتر دچار تردید و وسواس ، ترس و وحشت و.. می شود. گاهی فرد به دلیل ترس و وحشت احساس واقعی خود را نشان نمی دهد. فرد کوچکتر به دلیل داشتن تجربه کمتر عملکرد متفاوتی در شرایط و موقعیت های مختلف خواهد داشت که از نظر فرد بزرگتر نکوهیده بوده و مورد پسند نیست.


طلاق معضل دیگری است. گاه در خانواده هایی كه تفاوت سنی زوجین زیاد است ، مسئله عدم تحمل یكدیگر و وقوع طلاق محتمل است.

کسانی که قصد ازدواج دارند، نباید تحت تاثیر پول، مقام اجتماعی، مقام علمی و سایر امتیازهای ارزشمند، سن همسر آینده خود را نادیده بگیرند.


تفرجگاه بازدید : 6 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بهترین حالات جنسی

یکی از چالش های متعدد آقایون این است که در روابط جنسی خود با همسرشان چه حالتی را انتخاب کنند. بزرگترین ترس آن ها این است که خانمشان از آن وضعیت همیشگی خسته شده و درنتیجه میل و علاقه خود را به رابطه جنسی با آن ها از دست بدهد. پس سوال این است که بهترین مواضع و جایگاه های جنسی چه مواضعی است؟

بهترین راه برای توضیح مسئله این است که چه کارهایی را نباید انجام بدهید. با به یاد داشتن این، به 5 مورد از اشتباهات آقایون در مسائل جنسی اشاره می کنیم تا شما دیگر مرتکب آن ها نشوید.


اشتباه اول: تقلید همه چیزهایی که در فیلم های پورنو می بینید. این می تواند بزرگترین اشتباه آقایون در مسائل جنسی باشد. مردان بی تجربه ممکن است تصور کنند که فیلم های پورنو می تواند الگوی خوبی برایشان باشد، اما با واقعیت مسئله آشنا نیستند. مشکل اینجاست که آن دسته فیلم ها تلاش می کنند که صحنه خوبی را برای بیننده بسازند، نه اینکه لذت و میل هنرپیشه ها را بیشتر کنند.

و درواقع، یکی از بدترین راه های تحریک اندام جنسی خانم ها، زمانی است که وی پاهایش را روی شانه هایتان بگذارد. در این حالت که لگن او آنقدر به عقب خم شده است، ممکن است در گردنه رحم احساس درد کند. همچنین این وضعیتی است که فشار زیادی به زن وارد می کند.

اشتباه دوم: تلاش زیاد برای نینداختن وزنتان روی زن، در هر وضعیت برای خانم ها رابطه جنسی راهی برای نزدیکتر شدن به آقایون است. وقتی وزنتان را روی بدن او می اندازید او لذت زیادی می برد. پس دفعه بعد که با همسرتان رابطه جنسی برقرار می نمایید سعی کنید وزنتان را بیشتر روی او بیندازید. همانطور که می بینید، طی رابطه جنسی، تقریباً همه خانم ها از اینکه بدن مردشان به بدن آن ها بچسبد بسیار لذت می برند.
اما چه مقدار از وزنتان را باید روی آن ها بیندازید؟ آنقدر که بعد از تمام شدن رابطه جنسی خانمتان نگوید احساس می کند که تریلی از روی او رد شده و صافش کرده. حد و مرز را نگه دارید. چون اگر به مدتی طولانی همه وزنتان را روی او بیندازید برای او دردناک خواهد بود. اما واقعیت این است که اکثر خانم ها دوست دارند که طی رابطه جنسی کمی از وزن همسرشان روی آن ها بیفتد.


اشتباه سوم: اینکه وقتی همسرتان روی شماست، اجازه بدهید همه کارها را او انجام دهد. تقریباً برای همه خانم ها، رابطه جنسی عملی پویا است. به همین خاطر اگر شما هم بی حرکت باشید و هیچ کاری انجام ندهید، رابطه جنسیتان کاملاً برهم خواهد خورد و مفهوم رابطه جنسی برای او تغییر خواهد کرد. صحبت های تحریک کننده و آرام در حین رابطه جنسی نیز تاثیر شگفت انگیزی خواهد داشت که نباید از آن غافل شوید.

اشتباه چهارم: منفعل بودن.
خیلی از آقایون انواع کتاب های”آقایونی مریخی” را خوانده اند و به همین خاطر تصور می کنند که زن ها دوست دارند که همه چیز را به او بسپارید و برای هر کاری که می خواهید بکنید اجازه بگیرید. به جای این روش فقط هر کاری که می خواهید را انجام دهید. حتی وقتی می خواهید حالتتان را تغیر دهید، خشن رفتار کنید و به اینطرف و آنطرف پرتابش کنید و مطمئن باشید که عاشق این رفتارتان خواهد شد. اصلاً نگرانش نباشید. اگر چیزی اتفاق بیفتد که همسرتان دوست نداشته باشد، مطمئناً به شما خواهد گفت.

اشتباه پنجم: تصور اینکه حالت های عجیب و غریب بهتر عمل می کند. لازم نیست معکوس از سقف آویزان شوید و کاری دیوانه وار انجام د هید. فقط طبیعی باشید. قدیمی ترین حالت رابطه جنسی (مرد روی زن خوابیده) برای اکثر افراد بهترین حالت رابطه جنسی است.
حالت های عجیب و غریب فقط بدنتان را خسته می کند و روحیه تان را هم برهم می زند، چون گمگشتگی در این حالت ها هم زیاد اتفاق می افتد و نمی دانید دستتان را کجا بگذارید و پایتان را کجابگذارید.


تفرجگاه بازدید : 3 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ریشه های سردمزاجی زنان و مردان در چیست؟

 یکی از مضامین مشترک در سوالات درباره سلامت جنسی دلایلی است که زنان را به رابطه جنسی با همسرشان بی‌علاقه می‌کند.

10 موردی که در زیر می‌آوریم از جمله شایع‌ترین دلایل بی علاقگی زنان به رابطه زناشویی است.


1- مصرف قرص‌‌های خوراکی ضدبارداری

برخی از زنان با مصرف قرص‌های ضدبارداری خوراکی دچار کاهش میل جنسی می‌شوند. البته این قضیه درباره همه زنان صادق نیست. برعکس در گروهی از زنان به خاطر رفع نگرانی از بارداری ناخواسته میل جنسی افزایش هم پیدا می‌کند.

در صورتی که زن وشوهر از این تاثیر کاهنده میل جنسی قرص‌های ضدبارداری در برخی از موارد آگاه نباشند، ممکن است این موضوع به تعارض و اختلاف آن دو بینجامد و این اختلاف هم بیشتر رابطه زناشویی آنها را مختل کند.

یکی از سازوکارهایی که قرص‌های ضدبارداری ممکن است از طریق آن بر میل جنسی اثر بگذارند، افزایش دادن میزان «گلوبولین متصل‌شونده به هورمون جنسی» (SHBG) است. SHBG یک ماده پروتئینی است که به تستوسترون در بدن زنان متصل می‌شود؛ در نتیجه میزان تستوسترون آزاد در خون آنها کاهش می‌یابد. توجه داشته باشید که هورمون تستوسترون- هورمونی که میل جنسی مردان را هم ایجاد می‌کند- در ایجاد میل جنسی زنان هم دخیل است. هر چه میزان تستوسترون «آزاد» در خون زن کاهش یابد، میل جنسی او نیز کاهش می‌یابد. در این موارد باید از سایر روش‌های ضدبارداری غیرهورمونی استفاده کنید.

2- مصرف داروهای ضدافسردگی

مصرف این داروها نیز یکی از علل شایع کاهش میل جنسی در زنان است. البته خود افسردگی هم باعث کاهش میل جنسی می‌شود. در این موارد باید از یک متخصص کمک بگیرید تا هم افسردگی‌تان درمان شود و هم دارویی برایتان انتخاب شود که کمترین اثر جانبی از لحاظ جنسی را داشته باشد.

برخی از زنانی که قرص‌های ضدافسردگی از گروه مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین (SSRI) مانند فلوکستین، فلووکسامین، سرترالین یا پاروکستین مصرف می‌کنند، ممکن است دچار کاهش علاقه به فعالیت جنسی شوند. همچنین ممکن است توانایی آنها برای رسیدن به حالت برانگیختگی یا اوج لذت جنسی (اُرگاسم) هم مختل شود. تا به حال راه حل ایده آلی برای حل این مشکل به دست نیامده است. ممکن است تغییر دوز دارو یا داروهای «تعطیلات دارویی» (کاهش و قطع متناوب دارو) این مشکل را حل کند.

برخی از پزشکان داروهایی مانند ویاگرا را که برای ناتوانی جنسی مردان ساخته شده است، برای این زنان تجویز می‌کنند اما به دلایلی که کاملا درک نشده است، این دارو در برخی از زنان اثر می‌کند، و در برخی دیگر نه. ممکن است پزشک داروی ضدافسردگی از نوع سروتونینی را با سایر داروهای ضدافسردگی که آثار جانبی جنسی کمتری دارند، مانند بوپروپیون، میترازاپین، نفازودون، ربوکستین و غیره تعویض کند.

3- شیردهی

شیردهی از پستان ( به خصوص اگر با کم‌خوابی همراه باشد) در گروهی از زنان باعث کاهش میل جنسی می‌شود. علت این وضعیت تولید هورمون پرولاکتین در بدن زنان است که تولید شیر در پستان را باعث می‌‌شود. پرولاکتین باعث کاهش میل جنسی هم می‌شود. حال اگر زنی بخواهد یک دوره کامل دوساله به بچه‌اش شیر بدهد، ممکن است در برخی موارد روابط زناشویی با همسرش دچار مشکل شود.

البته توجه داشته باشید این یک مشکل همگانی نیست و تنها در گروهی از زنان رخ می‌دهد. در بسیاری از موارد پس از چند ماه شیردهی از پستان میل جنسی زن دوباره افزایش می‌یابد، در غیر این صورت باید پرولاکتین خون اندازه‌گیری شود. پزشک بر اساس نتایج آزمایش، اگر میزان پرولاکتین خون زن خیلی بالا باشد، ممکن است از داروهای ضدپرولاکتینی مانند کابرگولین استفاده کند. البته شیوه عاقلانه این است که ابتدا روابط کلی زن و شوهر مورد بررسی قرار گیرد تا معلوم شود آیا کاهش میل جنسی زن تحت تاثیر اختلافات آنها هست یا نه.

4- کم‌خوابی

کمخوابی ممکن است یک علت کاهش میل جنسی باشد. خستگی بیش از حد زن ممکن است مانع رابطه جنسی او با همسرش شود. شایع‌ترین علت کم‌خوابی در زنان گرفتاری ناشی از رسیدن به بچه‌ها است. زنی که نوزادی دارد که هر سه تا چهار ساعت باید به او شیر دهد یا کودکی دارد که به سادگی به خواب نمی‌رود و خواباندن او مشکل است، با کابوس‌های شبانه بیدار می‌شود، با فشار زیادی مواجه است و از آنجایی که زنان هنوز هم بیشترین سهم را در مراقبت از کودکان دارند، این مشکلات شبانه ممکن است باعث شود الگوی خواب آنها مختل شود.

در برخی از زنان دیگر مشکلات در رابطه با همسر باعث بیخوابی می‌شود؛ این زنان ممکن است از خوابیدن کنار شوهرشان احساس ناراحتی کنند و برای خوابیدن به کاناپه پناه ببرند. ممکن است دلایل محیطی مانند صدای وسایل نقلیه شهری، حیوانات خانگی همسایه‌ها، خیابان‌های شلوغ مجاور یا سرو صدای همسایگان باعث به هم خوردن خواب زنان شود. گرچه در اوایل ازدواج این بیخوابی‌ها ممکن است به فعالیت جنسی بیشتر هم بینجامد اما با گذر از این دوره شکوفایی اولیه، خواب اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. خواب آلودگی هریک از زوجین رابطه جنسی آنها را دچار اشکال می‌کند. کمک شوهر به زن برای کاهش خستگی او در این موارد اهمیت دارد.

5- استرس

فشارهای شغلی، مشکلات مالی، استرس‌های تحصیلی، خانواده‌های گسترده که در آنها زن باید از سایر نزدیکان هم مراقبت کند و سایر موضوعات مهم در زندگی ممکن است باعث ایجاد استرس در زن و کاهش میل جنسی او شود.

زنانی که مشکلات تنش‌زای زیادی بر سرشان ریخته است، ممکن است حتی نتوانند رابطه جنسی را آغاز کنند، حتی لمس هم ممکن است برای‌‌شان آزارنده باشد. حال اگر استرس ناشی از اختلافات با خود شوهر باشد، وضع بدتر هم می‌شود. برخی از شوهران ممکن است فکر کنند رابطه جنسی در چنین وضعیتی به رفع استرس همسرشان کمک می‌کند؛ برداشتی که درست نیست. وقتی استرس وجود دارد، بهترین گزینه صحبت کردن با همسر است. برای بسیاری از زنان صرف بیان استرس‌های روزانه‌شان باعث آسودگی‌شان می‌شود. پس از آرامش یافتن زن است که ممکن است فعالیت جنسی برایش قابل‌قبول باشد.

6- اختلاف با همسر

در برخی از زنان اختلاف ها و نارضایتی در رابطه با شوهر ممکن است روابط جنسی آنها را تحت تاثیر قرار دهد. در بسیاری از موارد کاهش میل جنسی نسبت به همسر رخ می‌دهد، گاهی هم مرد در رابطه جنسی فقط همسرش را به عنوان یک شیء در نظر می‌گیرد و رابطه عاطفی عمیق با او برقرار نمی کند. در این موارد خشمی که زن به علت نارضایتی از همسرش احساس می‌کند، با احساسات شهوانی در آمیخته می‌شود. راه حل در این موارد مراجعه به یک درمانگر جنسی است تا به بررسی روابط زوجین بپردازد و شیوه‌هایی برای بهبود زندگی جنسی آنها توصیه کند.

7- کاهش میزان تستوسترون آزاد

همانطور که قبلا گفتیم کاهش میزان تستوسترون آزاد در خون در زنان نیز مانند مردان باعث کاهش میل جنسی می‌شود. تستوسترون کل (میزانی که به طور معمول در آزمایش‌ها سنجیده می شود) به ما می گوید که در مجموع چقدر تستوسترون در جریان خون وجود دارد. اما بخشی از این تستوسترون به مولکول‌هایی درون خون مانند «گلوبولین اتصالی هورمون جنسی» (SHBG) متصل هستند. هنگامی که تستوسترون به این مولکول‌ها متصل می?شود، آثار فیزیولوژیک خود را از جمله در مورد میل جنسی اعمال نمی‌کند و تستوسترون آزاد است که آثار مربوط به این هورمون را ایجاد می‌کند.

در مواردی که مکمل‌های تستوسترون برای حل کاهش میل جنسی به زنان تجویز می‌شود، باید میزان تستوسترون آزاد تحت نظر باشد تا هم آثار مفید آن ظاهر شود و هم از آثار جانبی آن مانند رشد موهای اضافی جلوگیری شود.

 

البته از آنجایی که بسیاری از آزمایشگاه‌ها تستوسترون آزاد را اندازه نمی‌گیرند، با اندازه گیری تستوسترون کل و ‌ SHBG می‌توان تستوسترون آزاد را محاسبه کرد. میزان طبیعی تستوسترون آزاد در یک زن 4/0 تا 8/0 نانوگرم در دسی‌لیتر است. در صورت پایین بودن میزان تسستوسترون آزاد، مکمل تجویز می‌شود. در حال حاضر بهترین راه موجود استفاده از فروارده‌های پوستی (ترانس‌درمال) است. ژل‌های تستوسترون معمولا با دوزی در حد یک دهم دوز مردانه یک نقطه شروع خوب است که معمولا روی پوست باسن یا پشت ساق استعمال می شود. برچسب‌های پوستی حاوی تستوسترون هم در بازار وجود دارند. البته باید توجه داشت که صرف تجویز مکمل تستوسترون همه مشکلات جنسی یک زن را حل نمی‌کند، و باید به سایر ابعاد این مساله که در این 10 مورد به آنها اشاره کردیم، هم پرداخت .

8- میزان بالای SHBG

زنی که میزان «گلوبولین اتصالی هورمون جنسی» (SHBG) بالایی دارد ممکن است دچار کمبود میل جنسی شود؛ در این حالت میزان تستوسترون آزاد در دسترس در خون کاهش می‌یاید.

شمار زیادی از پژوهشگران جنسی استفاده از قرص‌های ضدبارداری خوراکی را به عنوان یک عامل شایع افزایش SHBG در نظر می‌گیرند. در این صورت استفاده از سایر روش‌های ضدبارداری غیرهورمونی ممکن است مشکل را حل کند.

9- ترس از صمیمت

ناتوانی در رسیدن به حدی از صمیمیت که برای رابطه جنسی و حفظ این روابط ضروری است، یک دلیل بسیار شایع برای کاهش میل جنسی از جمله در زنان است.

10- تصویر ذهنی نامناسب از بدن

زنانی که تصور ذهنی شان این است که بدن‌شان از چشم همسر‌شان یا خودشان غیرجذاب است، ممکن است به این علت دچار کاهش میل جنسی شوند. در مجموع برای حل این 10 مشکل شایع، برخی از موارد را می‌توان با مطالعه و کسب اطلاعات، تامل در نفس و اندیشیدن به خود، و برقراری ارتباط با همسر حل کرد. در برخی از موارد دیگر هم نیاز به کمک تخصصی به وسیله پزشک، متخصص آزمایشگاهی و درمانگر جنسی وجود دارد.

نازایی:
اگر عفونت یا زخم های فوق مداوا نشود، به مرور زمان سبب نارسایی ها و در نتیجه اختلال در عملکرد باروری و نازایی می شوند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
تفرجگاه بازدید : 3 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ایران در ۵۰ ساله آینده

ایران در ۵۰ ساله آینده

فکر میکنید 50 سال آینده چه اخباری سر تیتر روزنامه های ایران خواهدبود؟............- رادیو بی بی سی دیشب در تحلیل خبری خود گفت : در حالی که 20 سال استکه از تجزیه وفروپاشی آمریکا می گذرد معلوم نیست که مردم ایران چراهنوزمرگ بر آمریکا می گویند- یکی از نمایندگان مجلس خواهان کاهش سن ازدواج شد وی گفت دولت باتدابیر صحیح واصولی سعی دارد متوسط سن ازدواج دختران را از 50 سال به 45تا 40 سال کاهش دهد- با مسدود شدن سایت قرآن دات کام تعداد سایتهایی که هنوز ف.ی.لتر نشدهاند به سه عدد رسید .- دولت موفق شدنرخ تورم را کاهش دهد وآن را از 63% به 59/5درصد برساند- یکصدو شصت وسومین قطعنامه شورای امنیت در مورد فعالیتهای هسته ایایران به تصویب رسید در عین حال رئیس آژانس هسته ای اعلام کرد علیرغمهشتصدو سی ودومین گزارش ایران در مورد فعالیتهای هسته ای هنوز ابهاماتیدر این زمینه وجود دارد که امیدواریم به زودی بر طرف شود.- قیمت هر سکه طلا امروز در بازار 60 میلیون تومان کاهش داشت وازیک میلیاردو دویست میلیون تومان به یک میلیارد وصدو چهل میلیون تومانرسید.- به علت اتمام ذخایر نفت وگاز دولت در اطلاعیه ای از مردم عزیز ایرا نخواست امسال در مصرف ذغال جداً صرفه جویی نمایند ..- رئیس سازمان حمایت از حقوق مردان خواهان نقش ومشارکت بیشتر از سویمردان در فعالیتهای اجتماعی شد وی گفت در نظام طبیعت اصولا مرد نیزمانند زن حق مشارکت در فعالیتهای اجتماعی و سیاسی را دارد .- نیروی انتظامی کرج چند سارق را که به سرقت دیش های ماهواره مردماقدام می کردند دستگیر کرد ودیش های مسروقه را به صاحبانشان بر گرداند.- شورای نگهبان 2999 نفر از 3000 کاندیداهای اصلاح طلب نمایندگی مجلس رارد صلاحیت کرد به علت برخی مشکلات ونواقص چشم انداز 20 ساله باز هم تمدیدشد .- برای اولین بار در تاریخ ایران یک اصلاح طلب رئیس صدا وسیما شد-برای اولین بار یک روزنامه از سیاستهای اصول گرایان انتقاد کرد وتوقیفنشد.- برای اولین بار ایران به دور دوم مسابقات جام جهانی راه یافت-علی دایی: هنوز قصدی ندارم که از دنیای فوتبال خدا حافظی کنم .- کنفرانس "بررسی علل عدم محو اسرائیل از صفحه روزگار " با حضوراندیشمندان به زودی بر گزار می گردد .- قیمت هر کیلو مرغ به هفت میلیون تومان رسید جالب است بدانید در 50سال قبل مردم با هفت میلیون می توانستند یک اتومبیل بخرند .- رئیس جمهور گفت: هشتاد سال است که از انقلاب اسلامی می گذرد وحالا وقتآنست که فکری به حال مشکلات ازدواج ومسکن جوانان بکنیم .- به علت مکانیزه شدن کلیه کارها وفعالیتها ساعات کاری باز هم کاهشیافت واز 2 ساعت به یک ساعت وچهل دقیقه در روز رسید .با کامل شدن سیستم دانلود اجناس از اینترنت آخرین سو پر مارکت در تهراننیز تعطیل شد .- سازمان هواشناسی اعلام کرد به علت شهاب باران آسمان مسیر زمین - مریخوبر عکس از امشب به مدت 24 ساعت مسدود می باشد..- روءسای جمهوری اسلامی انگلیس وجمهوری اسلامی آلمان از عمل نشدن وعدماجرای صحیح اسلام در ایران ابراز نگرانی کردند .- عجیب ترین واقعه سیاسی سال: یک اصول گرا با ازدواج دخترش با یک اصلاحطلب موافقت کرد .- امروزصدا وسیما برای اولین بار خبری در مورد آمریکا پخش کرد که مربوطبه جرم وجنایت وفساد در در آن کشور و تحقیر سیاستمداران آمریکایی نبود .- آگهی استخدام شرکت دام وطیور: به چند نظافتچی فنی با مدرک کارشناسیارشد نیازمندیم { کسانی که دارای مدرک دکترایند در اولویت می باشند }- خطیب نماز جمعه تهران گفت : متاسفانه بعد از هشتاد سال که از انقلابمی گذرد همچنان نمی توانیم با آمریکا رابطه دوستی برقرار کنیم به سهدلیل اول اینکه اگر با آمریکا دوست شویم برای شرکت در انتخابات مردم بهدهان چه کسی مشت گره کرده بزنند دوم اینکه مردم در تظاهرات مرگ بر چهکسی بگویند سوم اینکه دولت از کار بیکار می شود از همه اینها گذشتهمشکل اساسی دیگری هم هست وآن حمایت آمریکا از کودتای 28 مرداد صد سالقبل یعنی 1332است از سویی رئیس مجلس نیز گفته است اگر رابطه ما باآمریکا شکل گیرد اینبار مجبوریم به سفارت انگلیس یا آلمان حمله کنیم!!وی گفت مصیبت این نیست که ما دشمن داشته باشیم بلکه مصیبت روزی است کهما دشمن نداشته باشیم .- امسال مراسم سالروز پیروزی انقلاب از 4 ماه به 5ماه افزایش می یابد- 60 در صد مردم زیر خط فقر زندگی می کنند این در حالی است که این آمارنسبت به سال قبل کاهش خوبی را نشان می دهد- از این به بعد صدا وسیمای ایران برای انتخاب مجریان زن مسابقه ملکهزیبایی بر گزار می کند.- نیروگاه اتمی بوشهر به زودی به بهره بر داری می رسد.


تفرجگاه بازدید : 8 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

علل خارش و سوزش واژن پس از رابطه ‌زناشویی

مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب سوزش و خارش آن شود. ازآنجاکه این علائم تاثیرات طبیعی رابطه‌ جنسی نیستند، می‌توانند نشانه این باشد که مشکلی در ناحیه واژن شما وجود دارد.

مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب سوزش و خارش آن شود، مخصوصاً بسیاری از عفونت‌ها که البته همه آنها با رابطه‌ جنسی در ارتباط نیستند. در زیر به برخی از این مشکلات اشاره می‌کنیم:

... عفونت قارچی: خارش و سوزش دو نشانه از نشانه‌ های بسیار زیاد عفونت قارچی هستند که کاندیدیاز نیز نامیده می‌شود و بسیار متداول است. علائم دیگر عبارتند از ترشحات غلیظ و سفید رنگ کشک مانند و تورم لب‌های واژن. عفونت قارچی گاهی ممکن است از طریق رابطه‌ جنسی سرایت کند، اما نه همیشه، زیرا دخترهایی که رابطه‌ جنسی ندارند هم ممکن است دچار عفونت قارچی شوند. اگر تصور می‌کنید دچار عفونت قارچی شده‌اید اما تابحال این مشکل را نداشته‌اید، حتماً به پزشک مراجعه کنید. آن هایی که مکرراً دچار عفونت قارچی می‌شوند از داروهای بدون نسخه موجود در داروخانه‌ها که کرم‌های ضدقارچ هستند یا از درمان‌‌های شیاف واژن استفاده می‌کنند.

... تریکوموناسیس: یک انگل تک‌سلولی که می‌تواند در غده پروستات مردها نیز زندگی کند می‌تواند موجب بروز ترشحات کف ‌مانند زرد و سبز رنگ و همچنین خارش شود. این مشکل با داروهای بدون نسخه قابل درمان نیست و نیاز است به پزشک مراجعه کنید.

... واژینیت: به معنای التهاب واژن است. واژینیت درنتیجه رابطه‌ جنسی یا هر عامل دیگری که توازن عادی واژن را که حاوی باکتری‌هایی که به تمیز کردن واژن و حفظ رطوبت عادی آن کمک می‌کند، اخلال ایجاد می‌کند.

... سوزش واژن: عوامل مربوط به رابطه‌ جنسی که ممکن است موجب سوزش و خارش واژن شوند شامل استفاده از کرم‌ها و ژل‌های اسپرم‌کش یا سایر وسایل جلوگیری از بارداری است. همچنین خانم‌های یائسه، که سطح پایین استروژن در بدنشان گاهی موجب خشک شدن رطوبت واژن‌شان می‌شود، رابطه‌ جنسی برایشان ناراحت‌کننده خواهد بود. کرم‌های واژن که بدون نسخه از داروخانه قابل تهیه هستند و می‌توانند رطوبت واژن را حین رابطه‌ جنسی افزایش دهند، برای این مشکل مفید هستند.

... واکنش‌های حساسیتی: این مشکل که نسبت به عفونت تداول کمتری دارد نیز می‌تواند موجب خارش و سوزش واژن بعد از رابطه‌ جنسی شود. خانم‌ها ممکن است گاهی نسبت به مایع منی مرد آلرژی داشته باشند. تشخیص آلرژی‌های مایع‌ منی بخاطر علائم بسیار مشخصی که دارند و ممکن است خانم‌ها با پزشک خود درمیان نگذارند، بسیار دشوار است. بعد از تشخیص عفونت، خانم‌هایی که متوجه می‌شوند دچار آلرژی به مایع‌ منی هستند، ممکن است از همسر خود درخواست کنند که از کاندوم استفاده کند. اگر بعد از استفاده از کاندوم علائم قبلی از بین رفت، احتمالاً مشکل حساسیت بوده است.

خودِ کاندوم نیز ممکن است موجب خارش و سوزش واژن در خانم‌هایی شود که به لاتکس (پلاستیکی که برای ساخت کاندوم‌ها استفاده می‌شود) حساسیت داشته باشند. افرادی که به لاتکس حساسیت دارند، معمولاً با قرار گرفتن در معرض آن پی به حساسیت خود می‌برند. ازآنجاکه حساسیت به لاتکس مسئله‌ای کاملاً جدی است که حتی ممکن است علائم کشنده و بسیار پرخطری مثل ایجاد مشکل تنفسی داشته باشد، به خانم‌هایی که این مشکل را دارند توصیه می‌شود از کاندوم‌های بدون لاتکس یا وسایل جلوگیری دیگر استفاده کنند.


تفرجگاه بازدید : 5 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سه باور نادرست درمورد باکرگی

این باورها به شدت درمیان نوجوانان رواج دارد و آسیبهای زیادی هم به آنها میزند. اجازه بدهید این موضوعات را یکی یکی بررسی کنیم:


۱. از دست دادن باکرگی همیشه بسیار دردناک است. این اصلاً درست نیست. تحقیقات نشان داده است که در بسیاری از موارد، فرد هیچ دردی را تجربه نکرده است. بعضی از دخترها احساس درد میکنند اما اگر کاملاً ریلکس باشید این درد کمتر خواهد بود.

۲. از دست دادن باکرگی با مقدار زیادی خونریزی همراه است. باز هم این باور اشتباه است. زنان بسیاری مقدار خونریزی بسیار کمی داشته که در اثر پاره شدن پرده بکارت ایجاد میشود؛ اما خیلی از دخترها هم اصلاً دچار خونریزی نمیشوند. فقط در موارد بسیار نادر این خونریزی شدید است.

۳. از دست دادن باکرگی هم لذت آور و هم ترسناک است. این اصلاً درست نیست. تحقیقات نشان میدهد که در بسیاری از خانمهای جوان، باعث ناامیدی شده است. آنها خیلی لذت نبرده و متعجبند که این همه سروصدا درمورد رابطه جنسی برای چه بوده است.


همانطور که قبلاً گفتیم، اکثر خانمهای جوان در ابتدای رابطه جنسی چندان از آن لذت نمیبرند. معمولاً چندین سال طول میکشد که یاد بگیرند از آن لذت ببرند.

علاوه بر این، تعداد کمی از زنان هستند که وقتی باکرگی خود را از دست میدهند، ارگاسم را تجربه کنند.



تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 3,452